Harjoitusajat

HOLMAN TOIMITILA

Ilma-aserata

Riistamaalijaostolla on seuran ilma-aseradalla kaksi liikkuvanmaalinrataa, joista toinen on varustettu kameränäytöllä. Radat ovat jäsenten käytettävissä. Radalla ammutaan tyypillisimmin keskiviikkoiltaisin.

Harjoitusmaksu 5 €/käyntikerta tai 40 €/kalenterivuosi. Kausimaksun maksaminen on mahdollista ainoastaan seuran jäsenille ja vieraat voivat käydä ainoastaan kertamaksulla. Hirvi-, luodikko- ja olympiakivääritaulut maksavat 0,10 €/kpl. Tauluja kannattaa hankkia useampia harjoituskertoja varten yksin tai kaverin kanssa yhdessä. Hirvi- ja luodikkotaulut ovat 100 kpl:n nipuissa ja nippu maksaa siten 10 €.

Maksut voi maksaa ainoastaan riistamaalijaoston tilille. Tilinumero löytyy seuran vuosijulkaisusta, ilma-aseradan seinällä olevasta ilmoituksesta ja tietysti sen saa myös sihteeriltä kysymällä. Tilisiirron viestikentästä tulee ilmetä esimerkiksi seuraavat tiedot:

• Ilma-aseradan kausimaksu 2018 (nimi)
  • Ilma-aseradan kertamaksu X kertaa (käyntipäivämäärät & kävijöiden nimet)
  • Taulumaksu (mitä tauluja koskee) (taulumäärä)

HÄLVÄLÄ

Hirvi- ja villikarjuradat ovat Hälvälän Ampumaurheilukeskus ry:n (HAUK ry) hallinnassa ja lisätietoa ratojen käyttöön liittyen saa HAUK ry:n internetsivulta https://www.haukry.fi/. Radat ovat HAUK ry:n jäsenyhdistysten (mm. LAS ry) jäsenten käytettävissä. Jäsenten kannattaa rekisteröityä HAUK ry:n sivuille, jolloin siellä pääsee tarkastelemaan esim. ratakalentereita. Ratojen käyttömaksut ja käyttämisen ehdot selviävät em. sivuilta.

Kaikki käytännöt eivät ole vielä täysin selvillä.