Harjoitusvuorot ja -maksut

HUOMIO! Kaudella 2024 vallinrakentamistyöt haulikkoradoilla jatkuvat. Maanrakennustyöt kestävät koko kauden ajan, jonka johdosta rata on suljettu toistaiseksi. Rakentamistöiden edistymisestä ja radan avaamisesta tiedotetaan näillä sivuilla lähempänä ajankohtaa.

Tutustu etukäteen radan toimintaan ja sääntöihin niin harjoittelu on mukavaa ja mutkatonta. Kysymykset ovat tervetulleita ja kaikki auttavat mielellään.

Radalla apuna ovat ratamestari ja ratavalvojat. Etukäteen kysymyksiä voi lähettää osoitteeseen: haulikko@lahdenampumaseura.fi

Hälvälän ampumaradalla kolme skeet, kolme trap ja yksi Compakt rata.

Haulikkoradat ovat SULJETTU TOISTAISEKSI:

Tiistaisin ja torstaisin SULJETTU vk20/2022 alkaen.

Toukokuussa ja lokakuussa lauantaisin klo 10.00-16.00

Harjoitusaikoja on ehdottomasti noudatettava!

Ratamaksut / 25 kiekkoa 11.7.2018 alkaen:

LAS:n jäsen:        nuori 3 € , aikuinen 4 € (10 kierroksen kertaosto 36€)

Vierailija:             nuori 4 € , aikuinen 6 € (10 kierroksen kertaosto 55€)

Ympäristömaksu:   15 €/hlö/vuosi (tai 5x3€/srj)

Meillä voit maksaa seuraavilla liikuntaseteleillä: Smartum, Edenred, Easybreak.

Radalle saavuttaessa kirjaudutaan paviljongilla, samalla lunastetaan kortit joilla ratalaitteet toimivat.

Hälvälän haulikkoradat sijaitsevat puolustusvoimien alueella, radoilla noudatetaan puolustusvoimien ohjeistuksia liikkumisesta alueella.

Seuran jäsenillä tulee olla jäsenkortti sekä aseenkantolupa mukana radalle tultaessa ja esitettävä ne pyydettäessä sotilaspoliisille.

Vierailijoilla tulee olla henkilöllisyystodistus sekä aseenkantolupa mukana radalle tultaessa ja esitettävä ne pyydettäessä sotapoliisille.

Tutustu huolella ennen ampumista turvallisuus- ja varomääräyksiin, sekä radoilla oleviin toimintaohjeisiin. Jos et tiedä sääntöjä, kysy neuvoa ratavalvojilta. He opastavat mielellään.

Huom!

Radoillamme on käytössä uuden jätelain edellyttämä jätteiden lajittelu eli niiden syntyhetkellä tapahtuva erittely.

Radoilla on erilliset keräilyastiat:

- Pahvijätteelle
- Hylsyille ja muulle muovijätteelle.

Jäsen ole esimerkkinä muille ja huolehdi asianmukaisesti jätteiden lajittelusta!