Ampumakoulu

Nuorena aloitettu harrastus antaa paljon etuja taidon oppimisessa
Naiskauneutta haulikon kanssa. Kuvassa Noora Antikainen maajoukkueampuja Kuva: Matti Viitanen SAL
Suomen kuuluisin naisampuja on varmasti olympiavoittaja Satu Mäkelä-Nummela Kuva: matti Viitanen SAL

Kaudella 2022 haulikkokoulua ei järjestetä. Vallinrakennustöistä johtuen.

Haulikkolajeissa jatkuu koulutustoiminta uusille lajista kiinnostuneille keväällä 2021

Aloittelijoiden ampumakoulu käynnistyy startti-infolla, jossa tulee olla ehdottomasti mukana:

Maanantaina 3.5.2021 klo 17.00.

Kokoontuminen Hälvälän haulikkoratojen paviljongilla

Kurssien tarkoituksena on opastaa uudet lajiharrastajat teoriatiedoilla ja käytännön harjoittein haulikkoammunnan kiehtovaan maailmaan.

Opetussisältö:

• Ammunnan perusteet
  • Ase ja rataturvallisuus
  • Ampujan varusteet ja suojavälineet
  • Säännöt ja toiminta rata-alueella / ampumapaikalla
  • Urheiluammunta harrastuksena

Ampumakoulut järjestetään ensisijaisesti naisille ja nuorille erillisryhminä, sekä muille lajista kiinnostuneille aloitteleville haulikkoampujille. Paikat täytetään ilmoittautumis järjestyksessä.

Koulun hinta on 50€ (sisältää kullekin harjoitusillalle kahden kierroksen kiekot ja panokset). Ampumakoulu on osa vuoden 2021 Shottis projektia, jonka järjestämiseksi seura on saanut tukea Suomen Ampumaurheiluliitolta ja SVUL:n Lahden piirin tukiyhdistys ry:ltä.

Maksu tulee suorittaa jaoston tilille 30.4., joka on samalla viimeinen ilmoittautumispäivä.

Tili  FI91 4712 0010 0442 47

Maksukuitti tulee esittää ehdottomasti ilmoittauduttaessa kurssille.

Koulut ovat toukokuussä yhteensä neljä kertaa maanantaisin ja keskiviikkoisin 5.5, 10.5, 12.5 ja 17.5. sekä varapäivä 19.5., jos olet estynyt osallistumaan jollekin neljästä aikaisemmasta kerrasta.

Oma ase ei ole välttämätön, seuralta löytyy laina-aseita.

Kurssilaisten määrä on rajallinen, joten ILMOITTAUDU TÄSTÄ!

Jos kysyttävää, nin ota rohkeasti yhteyttä: haulikko@lahdenampumaseura.fi