Jäseneksi

Ampumaurheilu on erittäin hieno ja mielenkiintoinen harrastus. Ampumaurheilu on kuulunut vuosisatoja herrasmiesten ajanviettoon ja keskinäiseen kilvoitteluun. Yhteiskuntarakenteen muutoksen myötä ja naisten tasa-avoisuuden noustessa on ammunasta tullut myös naisille loistava harrastus. Harrasteammunnalla on siis pitkät ja kunniakkaat perinteet. Nykypäivänä ampumaurheilusta on tullut entistä enemmän kilpaurheilua ja metsästystaitoja kartuttavaa harjoittelua.

Lahden Ampumaseura ry on päijät-hämäläisten urheiluampujien kehittyvä seura. Seura täytti vuonna 2009 90- vuotta, yhdessä Suomen Ampumaurheiluliiton kanssa. LAS on siis 1919 perustettu ampumaurheiluseura, jonka tarkoituksena on tarjota jäsenilleen mahdollisuutta harrastaa tätä jaloa harrastusta kaikissa SAL:n alalajeissa.

Lajivalikoimasta löytyy kaikille jotain ja ammuntaa pääsee harrastamaan pitkillä ja lyhyillä aseilla, luodein ja haulein, kiekkoihin ja tauluihin.

Lahden Ampumaseura kutsuu jäsenikseen kaikkia ampumaurheilusta kiinnostuneita, vastuullisia aseen käyttäjiä, innokkaita harjoittelijoita ja ympäristöään kunnioittavia tyttöjä, poikia, naisia ja miehiä.